28 januari - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van DonaldKoomen - WaarBenJij.nu 28 januari - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van DonaldKoomen - WaarBenJij.nu

28 januari

28 Januari 2016 | Nederland, Hengelo

vandaag vertrokken naar Lake Tekapo,wel weer bewolkt maar wel droog.275 km gereden en onderweg ontzettend veel schapen gezien ,dit is het landbouwgebied.mooie scenic route gereden en bij Lake Tekapo een studio als je op het bed ligt kijk je gelijk op het meer!
daarna nog 200 km heen en terug gereden naar Mount Cook een klimtocht van 2 uur gedaan.auwauw behoorlijk stijl!zo'n beetje 60 keer de trappen op van het twentestadion (733 keer van heraclesstadion).onderweg kom je heel weinig mensen tegen.de mensen die je tegen komt zijn erg vriendelijk.lig nu heerlijk op bed met welverdiend biertje.

• 28 Januari 2016 - 11:50

Ma En Liesbeth:

Vanmorgen jullie reisverslagen en foto's gelezen en bekeken....ziet er allemaal mooi uit maar nu de zon nog! Links rijden?? Ik had dat niet verwacht daar...maar als iedereen links rijdt gaat het vanzelf!
    Ma vraagt of je wel weet dat Twente verloren heeft? Het was 2-0....dat je t even weet!
    Verder alles goed hier, wij hebben een fijn weekend Malaga gehad: strandweer daar!
    Ma en ik willen maandagmorgen even proberen te skypen of facetimen.
    Geniet van jullie fijne vakantie, veel liefs!

• 28 Januari 2016 - 22:31

Michel Van Rijnberk :

Leuk om te lezen en foto's te bekijken. Wordt wel weer eens tijd voor een spelletje Wordfeud toch? Maar verder mis ik je niet Duckie haha....

Veel plezier

Groet Michel

• 30 Januari 2016 - 08:28

Annette Van Geldrop:

Wauw wat een geweldig landschap! Mooie foto's!