30 januari - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van DonaldKoomen - WaarBenJij.nu 30 januari - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van DonaldKoomen - WaarBenJij.nu

30 januari

30 Januari 2016 | Nederland, Hengelo

vandaag op weg naar Dunedin,een plaats aan de oostkust met schotse roots.
onderweg door mooi heuvelachtig terrein en opeens zie je de grote oceaan voor je liggen met prachtig blauw water.
even gestopt na een tip van een local en een paar honderd zeeleeuwen gezien,badend in de zon.
nou ja zon,was licht bewolkt en best fris,deze zuidoostelijke kust staat bekend om zijn gure weer.
was ook niet warmer dan 16c,mooi oud treinstation en dat was het eigenlijk wel.
we zijn wel even doorgereden naar een schiereiland en daar vlogen een paar reuze albatrossen rond,spanwijdte 3,5 mtr!
onderweg dacht ik mijn eerste opossum te hebben gescoord maar helaas bleek een egel te zijn,sorry sorry.

• 30 Januari 2016 - 08:40

Annette Van Geldrop:

Oh wat mooi, de grote oceaan!! Hier de hele dag regen verwacht en harde wind, dus ik ben jaloers op jullie. Ziet er geweldig uit.

• 30 Januari 2016 - 08:41

• 30 Januari 2016 - 08:41

• 30 Januari 2016 - 10:06

Henk Bergman:

Zie dat jullie met volle teugen genieten,logisch met zulke mooie plaatjes.blijf genieten, en verder een hele fijne vakantie gewenst.groetjes .

• 30 Januari 2016 - 17:05

Ans:

Zijn jullie niet bedwelmd door de stank van de zeeleeuwen?

• 30 Januari 2016 - 19:22

Hannie:

Ziet er allemaal geweldig uit ! Have fun ! XX

• 30 Januari 2016 - 23:59

Ans:

Donald in Dunedin kun je een gezellige bierbrouwerij bezoeken, was ik vergeten te vertellen.