6 februari - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van DonaldKoomen - WaarBenJij.nu 6 februari - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van DonaldKoomen - WaarBenJij.nu

6 februari

06 Februari 2016 | Nederland, Hengelo

vandaag vertrokken uit Westport,eerst nog even naar Cape Foulwind gegaan want daar zit een kolonie zeehonden,heel veel kleintjes ook.
de Tasmanzee was behoorlijk ruig vanmorgen en met een blauwe lucht en de golven die uiteenspatten op de rotsen is dat een prachtig gezicht.
290 km lijkt niet veel maar we hebben er wel 5 uur over gedaan.
heel veel haarspeldbochten want ook hier is het bergachtig met toppers tot 2400 mtr.(hoogste bergen op zuidereiland zitten rond de 3600 mtr)
aangekomen in Tasmanpark is het gelijk ook bloedheet met 30 c!
we hebben een perfect appartement met uitzicht op de Tasmanzee op 50 mtr afstand!
even boodschapje gedaan en wat blijkt? ze hebben hier Grolsch! ook Heineken maar daar beginnen we natuurlijk niet aan.
vanmiddag gelijk even gezwommen en water was heerlijk warm.