17 februari - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van DonaldKoomen - WaarBenJij.nu 17 februari - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van DonaldKoomen - WaarBenJij.nu

17 februari

17 Februari 2016 | Nederland, Hengelo

vannacht begon het te regenen en dat doet het s'avonds nog steeds.
we zijn naar Waitomo Caves gegaan een rit van 2 uur heen en 2 uur terug.
we moesten eerst nog ruim 2,5 wachten want het was volgeboekt.
maar even een wandelingetje gedaan en toen de grotten bezocht.
je mocht absoluut niet fotograferen,maar ja ,je hebt altijd wel een Aziaat die dat wel doet en die werd er dan prompt uitgezet.
de grotten zelf zijn niet interessant,maar waar het om gaat zijn de gloeiwormen .
er zijn maar 4 plekken op de wereld waar deze beestjes leven.
je gaat in een bootje door de grotten heen en aan het plafond bewegen allemaal van die lichtgevende gloeiwormen!
het is doodstil en heel mooi om te zien.
tja voor de rest weinig te vertellen,want het weer was te slecht om wat te doen.
vanaf vrijdag zou het weer warm moeten zijn,maar dit is pas de 2e slechte dag,dus mogen we niet klagen