18 februari - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van DonaldKoomen - WaarBenJij.nu 18 februari - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van DonaldKoomen - WaarBenJij.nu

18 februari

18 Februari 2016 | Nederland, Hengelo

vertrokken uit zwaar bewolkt en regenachtig Taupo en op weg naar Gisborne
aan de noordwest kust.
eerst 150 km naar Napier aan de kust en daar was het gelukkig al prima weer.
we hadden eigenlijk naar een kolonie jan van genten gewild maar dat was alleen over het strand bereikbaar,18 km heen en terug,dus dat hebben we niet gedaan.
wel even genoten van de Grote Oceaan,dit gedeelte van het land is de fruit en wijn leverancier.
ik ken wel een paar dames die dit het paradijs zouden vinden(Edith,Jose,Dianne enz).
we hebben er inmiddels 6000 km opzitten! maar zo voelt het niet,door de relaxte manier van rijden hier.
Vanuit Napier was het nog 200 km naar Gisborne door prachtig bebost heuvelgebied,met af en toe mooie doorkijkjes naar de oceaan.
Gisborne zelf is typisch een toeristen plaatsje .strand stelt niet veel voor.
ons motel heeft gelukkig airco ,want het is inmiddels z' on 27c.

• 18 Februari 2016 - 10:58

José Mos:

Inderdaad Donald lijkt me geweldig. Vanavond zal ik een wijntje op jullie drinken. Nu zit ik ook heerlijk in het zonnetje (achter het glas) te genieten van jullie verslagen en foto's.
    Geweldig wat jullie allemaal zien en beleven. Heel veel plezier veel liefs ook van de andere Mosjes.

• 18 Februari 2016 - 12:36

Liesbeth En Roel:

Hallo vakantiegangers! Wat een bijzondere grotten met glimwormen, ik heb er even op gegoogled...heel jammer dat je echt niet mocht fotograveren, lijkt me apart om onderdoor te varen! De foto's van de grotingang en de rivier (?) er naar toe waren ook zo mooi: nieuw zeelandse jungle?!
    En nu dus 27gr...het is hier vreselijk koud, elke morgen de auroruiten krabben❄️❄️
    Geniet nog van het lekkere weer en het mooie land, we spreken elkaar maandag weer!
    Groeten, ook van Roel.

• 18 Februari 2016 - 20:04

Ans:

Donald en Liesbeth jullie zijn nog lang niet uitgewandeld in NZ, gisteren was er een reisverslag op TV, track van 2500 km van noord NZ naar het zuiden Zuider eiland, geweldig!
    Veel plezier verder en de gr aan de Maori's. Gr. Henny en Ans